עלה אונליין

עלה הביתה – הזמנת ירקות אונליין

בעבר, הדרך להזמין ירקות הייתה הדרך המסורתית והיחידה – של הגעה לחנות פיסית, עם כל מה שמשתמע מכך.
עם חלוף השנים, ועם ההתפתחות האדירה של הטכנולוגיה בימינו, גם דרכי הקנייה של הירקות עברו מהפך. לא עוד נסיעות ארוכות ומייגעות.

עמידה בפקקים. חיפוש חנייה, וכיוצא בזאת. העידן המודרני מציע לכם הזמנת ירקות אונליין.
כל מי שהתנסה בכך, ובוודאי רבים מכם יעידו שכן, לא מוכן לחזור לשיטות הקנייה של פעם. יש לכך המון יתרונות, שנדון בהן בהמשך המאמר, תוך כדי סקירה מקיפה של שירותי החנות הפנומנלית עלה הביתה. נגמרו הימים שוויתרתם בארוחת ערב על סלט ירקות, בשל כך כי שבתם מאוחר הביתה מהעבודה. בזמנים הללו אתם יכולים להזמין ירקות באופן מקוון בכל זמן נתון, ומכל מקום.

על מנת שתכירו קצת יותר את החנות עלה עלה, נשמח לספר לכם כי ארבעה חברים אמונים על היווסדה.
עם חלוף השנים הם נהפכו לשותפים עסקיים, לכל דבר ועניין. הראשון הוא אסי זהבי, שמפגין ניסיון רב בכל תחומי הפיתוח העסקי, הקמעונאות והקולינריה.

השני והשלישי, הם הלמן יובל ובלינסקי גדעון, הם מבעלי החברה עלה עלה, שמשווקים ומגדלים חומרי גלם איכותיים ביותר. והאחרון הוא אלון גל, יזם. וכבן למשפחת חקלאים לגידול פירות הדר, זה רק מובן ממי ירש את הכישרון שלו. ארבעתם חולקים זה עם זה את אהבתם ומאווייהם לאוכל, ובפרט לירקות ולפירות, בניסיונם התמידי "להמציא את הגלגל".

באמצעות עלה עלה כל החשבוניות יהיו מסודרות לעד

כמה פעמים יצא לכם לקנות ירקות, כמו גם פירות, והירקן המקומי אפילו לא טרח לספק לכם קבלה או חשבונית? בוודאי שהרבה. אך באמצעות קניית ירקות דרך עלה עלה פני הדברים שונים לגמרי. בכל משלוח פירות, שיגיע אליכם, הביתה או למקום העבודה, תקבלו תמיד קבלה או חשבונית. עותק שלהן יימצא באופן קבוע ברשת האינטרנט. כך שבכל הזמנה חדשה תוכלו לעקוב אחרי המחירים של הרכישה האחרונה שלכם. הדבר מונע ניסיונות "עבודה בעיניים". הבדיקה והמעקב שלכם עשויים לחסוך מכם הוצאות כספיות מוגזמות, ולהישאר תמיד עם "היד על הדופק". אם ניקח, למשל, את החנות עלה הביתה, היא מקפידה על ניהול החשבונות וההוצאות של כל הלקוחות שלה, תוך כדי תיעוד מושלם. מה שמאפשר לכם, כלקוחות החנות, להדפיס את החשבוניות של העסקה שביצעתם בכל זמן נתון, ולבצע שוב ושוב הזמנה מתועדת.

משלוחי אונליין מאפשרים הימנעות מערב רב של אנשים

ההליכה מדי שבוע, מינימום, לירקן המקומי, אינה זכורה כחוויה אידיאלית. כלל וכלל לא. המון בני אדם מתרעמים שהם חייבים להתחכך זה בזה עם ערב רב של אנשים, בעת שהם מבצעים קניות ירקות. כל מה שמתכתב עם נסיעה ארוכה, "בילוי" לצד הרבה אנשים, עשוי למרוט עצבים. מאידך, כאשר מזמינים משלוחים אונליין של ירקות – כל זה נחסך מכם. בהזמנה מקוונת דרך החנות עלה הביתה, הכול הופך להיות הרבה יותר פשוט. אין צורך יותר לסבול מצפיפות ומריחות רעים של מי שסמוך אליכם. אתם יכולים להזמין מעל הספה בביתכם, בכל רגע נתון, מבלי לעמוד זה לצד זה.

משלוחי ירקות דרך עלה הביתה מאפשרים לכם לחסוך כסף

הידעתם, כי באמצעות הזמנת משלוחי ירקות דרך החנות עלה עלה, תוכלו לחסוך הוצאות כספיות רבות? ובכן, ממש כך. נגמרו הימים שבהם נאלצתם לגרור רגליים בין חנות ירקות מסורתית אחת לשניה. כעת הכול נעשה על ידי לחיצה קלה על כפתורי המקלדת. בתוך כמה שניות תוכלו לנווט בין החנויות המקוונות. לא עוד להוציא סכומי עתק על דלק, מקומות חנייה, בייביסיטר לילדים, הפסד שעות עבודה. הכול בהתאם לנוחות שלכם. כמו כן, בקניית ירקות דרך האינטרנט אפשר לקבל הצעות מחיר והנחות גדולות.

כיצד נמנעים מזיהום אוויר על ידי משלוחי אונליין?

מי כמוכם המנוסים בכל פקקי התנועה בדרך לקניות? אין כל ספק, כי מצבים כאלו ואחרים מרגיזים, ומורידים את המוטיבציה לחזור לחנות הירקות. כאשר מחליטים על הדרך של משלוחי אונליין, כל הקנייה הופכת להרבה יותר נוחה, וכמובן בהשוואה לדרכים המסורתיות. אם תיקנו דרך  החנות עלה הביתה, תעזרו במובן של קנייה ידידותית לסביבה. הזיהום אוויר שנוצר בקניות רגילות, מן התנועה בכביש, עשוי לזהם את הסביבה ואת המוצרים. כל זה ממש לא מתרחש בקנייה מקוונת. פחות נסיעה בכביש = פחות זיהום אוויר שנפלט מהרכבים. חנויות לממכר ירקות מקפידות על שמירתן כראוי במחסן, בטמפרטורות המתאימות.

כיצד החנות עלה הביתה תעזור לכם לחסוך את המשאב היקר מכל?

בטירוף של החיים האלו, בהם מנסים לאזן בין זמני עבודה, טיפוח הבית, הסעות הילדים, ומה לא? למי נשאר זמן למטלות אחרות? נראה כי אין דקה פנויה לפעילויות נוספות. בשל כך, משלוחים שמוצעים, למשל, על ידי החנות עלה עלה, הם מושלמים. מדובר בפעולה קלה ביותר, שמתאפשרת תוך כדי חיפוש מהיר באתר החנות. בחירת הירקות שמתאימים לכם – וכל זאת על ידי לחיצת כפתור פשוטה. כולכם בוודאי יודעים, כי המשאב היקר ביותר שלכם הוא הזמן. במקום לכתת רגליים מחנות לחנות, לבזבז זמן משווע על בדיקת הירקות, על השוואתם מחנות לחנות, החנות המומלצת תעשה הכול בשבילכם. פועלה בא לידי ביטוי ברצון להעניק לכם מנעד רב של אפשרויות. שתיקנו רק אצלה. ובשל פעולה זאת תחסכו זמן רב ואנרגיות.

מה המוטו שעמד מאחורי הקמת עלה הביתה?

כבר סיפרנו לכם, בפתיח, מי הם מקימי החנות עלה הביתה. ואנו יודעים שזה לא מספיק. ולכן נרחיב כאן. ארבעת השותפים המדהימים יסדו את החנות מן המקום של תשוקה אמתית לכל תחום הקולינריה. גם בניית החנות המקוונת נעשתה מתוך המקום שיאפשר ללקוחות למצוא את הירקות הטובים ביותר, בהתאם לכל קטגוריה. ולמה התכוון המשורר בדבריו? ובכן, המוצרים באתר הבית של החנות מסודרים בסדר מופתי לפי קטגוריות של ז'אנר קולינרי, משפחה של מוצרים, מה ערכי התזונה של כל ירק, וכיוצא בזאת. "אחותה התאומה" של החנות, שנקראת – עלה עלה, משווקת ומגדלת את המבחר האיכותי ביותר של התוצרת החקלאית לקייטרינג, כמו גם למסעדות ולבתי קפה. קהל היעד של החנות הוא מגוון. בין אם הוא מורכב מאנשים פרטיים, ובין אם הוא מורכב מבעלי עסקים. ונראה כי כל יום שחולף, מתווספים אליה יותר ויותר לקוחות מרוצים.

לשומרי המסורת מבינכם, ושוחרי הבריאות – כך עלה עלה דואגת לכם

כל מי מבינכם שמשתייך למגזר הדתי, או שומר מסורת – בוודאי כל עניין הכשרות חשוב לכם. אל תיטעו, לא כל חנות ירקות מקפידה על כשרות. בשל כך, אנו גאים לספר לכם, כי החנות עלה עלה נמנית בין החנויות ירקות שמקפידה על כשרות. מעבר לכך, צוות החנות מקפיד על ביצוע מעשר. שכמובן, בכך יש רק ברכה. ליתר ביטחון, בטרם קנייתכם, בדקו בציציות אם הירק שבו אתם מעוניינים כשר או לאו. בנוסף לכך, כל הירקות שמציעה החנות עלה הביתה, גדלים מתוך פיקוח מלא, והם עומדים בהצלחה עם כל התקנים הכי מחמירים, שמחייבים את השמירה על בריאותם של הלקוחות. ברשימה של מלאי הירקות, מקפיד צוות החנות לחלוקתם בהתאם ליתרונות התזונתיים של הירקות. הדבר יעיל ביותר למי שרוצה ליהנות מאכילה בריאה, ולצרוך בדיוק את הכמות היומית, עם הערך התזונתי המתאים ביותר, מדי יום ביומו.

אפשריות תשלום של הזמנת משלוחי אונליין

כאשר קונים ירקות בחנויות פיסיות, לפניכם, לרוב עומדת האופציה של תשלום במזומן בלבד. ועם יד על הלב, לא תמיד זה נוח, ועשוי אף להכביד. ואילו כאשר מזמינים משלוח מחנות לירקות באינטרנט, כגון – עלה הביתה, אפשרי לשלם גם בכרטיס אשראי, גם בהעברה בנקאית, וכמובן גם במזומן. יתרה מזאת, הקניות באינטרנט מאובטחות. וחנות כזאת לעולם לא תשתמש לרעה במידע האישי שלכם. לפיכך, אל תבחרו בכל חנות ירקות אקראית באינטרנט, כי אם "תלכו על בטוח".

תוכן עיניינים

מאמרים דומים

ממומן