אשראי נטען

קניות באינטרנט בבלקפריידיי בלי לתפוס אשראי

כרטיסים נטענים הם דרך נוחה לבצע רכישות, במיוחד בתקופת החגים העמוסה. עם זאת, חשוב לזכור את התנאים וההגבלות של כרטיסים אלו. תמיד עדיף לקרוא ביקורות על כרטיסי אשראי שונים לפני קבלת כל החלטת רכישה.

קניות בבלאק פריידי היא מסורת אמריקאית. זה יום הקניות העמוס ביותר בשנה. למרות שאנשים רבים רואים בזה טרחה, אנשים רבים עדיין נהנים מזה בגלל העסקאות הזמינות.

אנחנו עדיין בעידן של תשלומים ללא מזומן, אז אולי כדאי לשקול רכישת כרטיס אשראי נטען כדי שתוכל להימנע מסחבת יותר מדי מזומנים. כך תוכלו ליהנות מכל ההטבות של קניות בבלאק פריידי ללא אי הנוחות שיגמר הכסף.

אם יש לך כרטיס תשלום מראש, אז כבר יש לך אפשרות לקנות בחנויות שבדרך כלל אינן נגישות רק באמצעות כרטיס חיוב רגיל. עם הכרטיס הנטען שלך, הרכישה שלך מוגבלת למה שכבר שילמת עבורו, אבל אם זה לא בעיה אז הפתרון הזה יעבוד בצורה מושלמת עבורך.

כמעט כל דבר ניתן לקנות בבלאק פריידי. מבגדים ועד אלקטרוניקה, תן שם וסביר להניח שתמצא אותו במבצע. אם אתה לא בטוח מה לקנות השנה, אולי פיסת טכנולוגיה חדשה תהיה התשובה. ישנם מוצרים רבים בחוץ המכונים "כרטיסי אשראי נטענים". כרטיסים אלה פועלים בדיוק כמו כרטיסי אשראי, אך לא ניתן להשתמש בהם אם היתרה שלהם נמוכה. כרטיס מראש הוא חלופה נוספת שאנשים רבים משתמשים בה לקניית דברים באינטרנט או בחנויות. עם כרטיס שולם מראש, כל הכסף מושקע מראש כך שאינך צריך לדאוג מהוצאות יתר או פריצת חשבונך.

אנשים רבים בוחרים בכרטיס אשראי נטען או בכרטיס מראש במקום לשאת מזומן. בכרטיס מסוג זה, עמלת העסקה נמוכה יותר והכסף זמין מיד.

חלק מהאנשים אפילו משתמשים בכרטיסים אלה כחלופה לבדיקת יתרות בחשבון כעת, כאשר עמלות משיכת יתר הן הגבוהות ביותר.

אתה בקניון עם החברים שלך, מתרגש מכל העסקאות. אתם חושבים לקנות שפתון חדש של Boots No7 ב-$2, אבל אתם מהססים כי אתם יודעים שלא יתקבלו מזומנים לרכישה מסוג זה.

זה המקום שבו כרטיס אשראי נטען או כרטיס תשלום מראש יכול לעזור. אתה יכול פשוט לחייב את הרכישה שלך בכרטיסים האלה ולשלם אותם ללא כל חיובי ריבית.

כרטיס אשראי נטען הוא כרטיס אשראי עם יתרון נוסף של היכולת לטעון אותו מחדש עם יותר כספים בכל עת. אתה יכול להשתמש בכרטיס זה לרכישות שלך מבלי שתצטרך לדאוג אם תעמוד במגבלה שלך או תגרור חיובי ריבית. כרטיס משולם מראש פועל באותה צורה, אבל במקום שיש לו מגבלה, יש לו מגבלת הוצאה ספציפית שנקבעת מראש על ידי המנפיק שלו לפני הרכישה.

כרטיסי מתנה פיזיים הופכים לנחלת העבר. זה כולל כרטיסי מתנה לחנויות מכולת, תחנות דלק וחנויות כלבו.

במקום למסור כרטיס פיזי למישהו, אנו יכולים כעת למסור כרטיס משולם מראש שניתן לטעון בכסף ולהשתמש בו בכל חנות לביצוע רכישות.

זה שוב הזמן הזה בשנה שבו כל הקמעונאים הגדולים פותחים את הדלתות שלהם בתקווה שתהיו מוכנים להוציא כסף על המוצרים שלהם.

המונח "יום שישי השחור" בא מלפני שנים כאשר חנויות היו נפתחות מוקדם בבוקר כדי למשוך קונים. זה נקרא כך כי זה היה בדרך כלל אחד הימים שבהם קמעונאים היו מרוויחים בשנה. מאז, הבלאק פריידי הפך ליותר מסתם יום פתיחה של חנויות, אלא לשבוע שלם מלא במבצעים והנחות.

בשנים האחרונות, אנשים רבים החלו לקנות את מה שהם צריכים באינטרנט במקום ללכת לחנויות בבוקר יום שישי השחור או אפילו לחכות לסייבר מאנדיי או לאורך דצמבר. אבל יש אנשים שמעדיפים קניות בחנויות לבנים. לעתים קרובות קל יותר לגעת ו

אנשים רבים נמצאים תמיד בדרכים, וזו הסיבה שיכול להיות קשה לעצור ליד כספומט או בנק לפני קניות לבלאק פריידי. למרבה המזל, ישנן דרכים רבות לעקוף את הבעיה הזו. אפשרות אחת היא לרכוש מראש כרטיס משולם מראש כדי שתוכל להשתמש בו בבלאק פריידי כשתצטרך. אתה יכול גם לקנות כרטיס אשראי נטען, כך שכאשר היתרה שלך נגמרת, תוכל לטעון אותה מחדש בסכום שתרצה להוציא. כרטיסים אלה זמינים בערכים רבים והם פועלים באותו אופן כמו הכרטיסים שבהם אתה משתמש בחנויות ובמסעדות.

תוכן עיניינים

מאמרים דומים

ממומן